Nerozlučná láska -upíři

15.08.2011 10:24

 

Nerozlučná láska -upíři

Můj život býval úplně obyčejný - až do včerejška. Všechno to vlastně začalo už před rokem, když jsem se seznámila s Jamesem. Byl to 19letý krásný vysoký kluk a na první pohled mě zaujal. Byl milý a pozorný a tak zvláštně mě přitahoval. První měsíc byl úžasný - James byl tak živý, vtipný a plný nápadů. Během druhého měsíce se ale měnil - začal být unavený a podrážděný. Ptala jsem se ho, co se děje, ale nikdy mi neodpověděl. Byl bledý, pohublý a slabý. Chtěla jsem mu pomoct, ale nevěděla jsem jak. Došlo to až tak daleko, že se zhroutil v obýváku. Dotáhla jsem ho do postele. Když se pak probral, znovu jsem se ho zeptala, co se děje. Už nemohl nic zastírat. Řekl mi, že je upír. Může sice žít z krve zvířecí a nemusí zabíjet lidi, ale je pak oslabený. Milovala jsem ho, a proto jsem se rozhodla mu pomáhat. Řízla jsem se do ruky a dala mu napít své krve. Pomohlo to a James byl zase jako dřív. Tak to probíhalo každý týden. Každý večer jsem pila sklenku červeného vína, abych mohla "živit" Jamese. Vždyť jsme se milovali a věřili si a James si vždy dával pozor, aby mi neublížil. Ano, miloval mě, vím to! Byl pro mě vším a klidně bych pro něj i zemřela. Až včera se něco stalo - James přišel domů zničený, celý poškrábaný, plný modřin a sotva se držel na nohou. Měl na sobě i pár zvláštních kousanců. Prý ho napadl jiný upír. Byl na pokraji zhroucení. Viděla jsem, že jeho "obvyklá dávka" by mu k uzdravení nepomohla. Nechala jsem se tedy kousnout do krku. Chvíli se to dalo vydržet, ale on nepřestával! Odstrkovala jsem ho, ale pak mi došly síly, zamotala se mi hlava a ztratila jsem vědomí. Když jsem otevřela oči, udělalo se mi slabo a světlo kolem bylo tak ostré. James seděl vedle mě na posteli a držel mě za ruku. Jeho ruka byla od krve. Cítila jsem v ústech zvláštní chuť … jako … krev? Tázavě jsem se podívala na Jamese. Prý to musel udělat, jinak bych zemřela. Bude ze mě upír, ale budu navždy s Jamesem, kterého miluji a který miluje mě. Řekl, že nechtěl, abych byla jako on, ale nechtěl mě ztratit. Prý když to budu chtít, zemře se mnou.